cestovni-ruch.czCOT BusinessCOT mediaCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
  •  
Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

30.1.2018  - 31.1.2018 

Dotcomhotel Hospitality E-Commerce & Revenue Management Konference

Autoklub České republiky (Praha)

Holiday World 2018

15.2.2018  - 18.2.2018 

Holiday World 2018

Průmyslový palác (Praha 7 - Bubeneč)

CzechTourism připravil logo celostátních oslav výročí 2018

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony

17.11.2017

Agentura CzechTourism připravila jednotnou vizuální a obsahovou komunikaci subjektů zapojených do oslav významných výročí spojených s českou státností, v jejichž duchu se ponese celý rok 2018. Připomínat se bude nejen sté výročí založení novodobé státnosti v roce 1918 a padesáté výročí pražského jara 1968, ale i čtvrtstoletí česko-slovenského rozdělení.

Agentura CzechTourism připravila jednotnou vizuální a obsahovou komunikaci subjektů zapojených do oslav významných výročí spojených s českou státností

V rámci meziresortní spolupráce budou podpořeny různorodé projekty, agentura CzechTourism je pověřena zajištěním jejich jednotné marketingové podpory. „Zkušenosti máme již z obdobné kampaně, která byla agenturou realizována při 700. výročí narození Karla IV,“ uvedla ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

CzechTourism pro oslavy nadcházejícího roku připravil jednotný kreativní koncept a logo. To je vyvedeno v původním českém autorském písmu Sklonar. Abeceda Sklonar použitá pro logo 100. výročí je dílem autorů současné generace české typografické školy – Martina Váchy a Marka Pistory.

Záměrně jsou v jeho rámci využívány pouze základní grafické prvky, jakými jsou barevnost trikolory a letopočty jednotlivých významných výročí. S ohledem na univerzálnost využití loga nebyly voleny žádné figurativní elementy.

Marketingová koncepce oslav výročí 2018 bude dále zahrnovat tvorbu kreativy, klíčových vizuálů či audio a video spotu. Spoty budou sloužit k oficiální prezentaci výročí, objeví se především v on-line kanálech a na sociálních sítích. CzechTourism připraví i webovou prezentaci oslav.

Na počátku roku bude spuštěna česká mutace, následně bude web přístupný také ve slovenštině, angličtině, němčině, ruštině, francouzštině a polštině.  Prezentovat se na něm budou historické milníky České a Slovenské republiky i oficiální akce, které budou připraveny během roku 2018 ve všech regionech České republiky.  Interaktivní obsah bude připraven nejen pro návštěvníky webových stránek, ale i pro uživatele bezplatné aplikace, která nabídne i interaktivní zapojení do oslav.

Logo: CzechTourism